3rd Jun 2012
  • These are some of my favorite shots from last night’s concert. Haha I’m starting to love this point and shoot camera I used.
  • Probably the second best concert night in my entire existence.
  • I arrived at the venue about 4 hours early but realized that queuing up early was nonsense since the early birds and late-goers ended up being mixed together in the pit…
  • I made three signs: WHO’S WATIC?!, TAYLEX EXISTS, and JORDAN, MARRY NO ONE ELSE BUT ME. I wish WATIC noticed even just one but..
  • Nevertheless I enjoyed the concert so much, even though I’m not a big fan of the two other bands (Set Your Goals and This Century)
  • Set Your Goals was so cool, I can see how much they’re enjoying the show. Even though their genre isn’t really my type of music, the way they perform makes it worth watching. They’re all smiles! Adorable.
  • Their drummer (whose name’s Mike Ambrose, I just Googled earlier lol) is so fucking hot, he plays the drums like a sex god. Like, seriously. Hahaha and he looks like Ridiculously Photogenic Guy, I swear. And Ryan Gosling. I’d like to believe I was just watching him 90% of the time. The way he looks at me is too…ugh my ovaries
  • This Century’s really very friendly too, I like how Joel talks to the crowd and wears the bracelets being thrown at him. He even took a fan up the stage. Ahhh, that’ll forever be my dream. Haha and good think I tried listening to some of This Century’s songs before the concert so I was able to sing along with them a bit
  • Then there’s We Are The In Crowd. Yeah, just them.
  • THEYKILLEDTHESTAGESOMUCHITWASPERFECTIONATITSFINEST
  • I’m pretty sure I’m so torn between Jordan and Cameron now. I’m currently married to Jordan (I ASKED HIM IF I COULD MARRY HIM DURING THE ACOUSTIC PEEK AND HE SAID SURE SO DON’T YOU DARE TELL ME THAT I’M DREAMING. I ASKED FOR A HUG AND HE GAVE ME ONE TOO) but Cameron is too adorable (and young too lol). I see Kickass in him lol
  • Watching WATIC felt so surreal, I wish every night was like that. I loved singing along with them, and ugh…I love each and every one of them. Each. And. Every. One.
  • WATIC made a pinky promise with us that they’re coming back soon. I’m so looking forward to that.
  • The fact that they sang You’ve Got It Made made my night even more happy (or emotional, I think). That song just reflects how I feel at the moment for him. (Hi, J.)
  • WATIC IS TOO MUCH :(((((((((( THEY’RE SO AWESOME I’D WANT TO KEEP THEM ALL IN MY BAG AND BRING THEM HOME OMG I MISS THEM :(((((
  • ALSO, THAT BIG ANNOUNCEMENT ABOUT THE BAZOOKA ROCKS CONCERT ON SEPTEMBER 30 JUST MADE ME HYSTERICAL FOR ABOUT 5 MINUTES. THE MAINE IS COMING BACK AND THERE IS NO WAY THAT I’M MISSING THAT. I NEED A JOB FOR CONCERT TICKETS OMGGG
  • #POSTCONCERTDEPRESSION IS SLOWLY SINKING IN, IT’S SO DEPRESSING. :(
  • More photos of the acoustic peek and concert here.
This post has 10 notes
  1. fortheloveofwatic reblogged this from myartmylife
  2. iamsempiturtle reblogged this from myartmylife
  3. cymonsterfaller reblogged this from myartmylife
  4. myartmylife posted this